دبیرخانه علمی حمایت از فناوری‌های دانش بنیان در استان آذربایجان غربی تشکیل شد

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: دبیرخانه علمی حمایت از فناوری‌های دانش بنیان، با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت مادر تخصصی در سال ۱۴۰۱ تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی، نخستین جلسه تشکیل دبیرخانه علمی حمایت از فناوری‌های دانش بنیان در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان و معاونین و مدیران ادارت کل سازمان جهاد کشاورزی و اعضای هیئت مدیره صندوق در محل سالن جلسات صندوق برگزار شد.

حسین جعفرزاده مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی درخصوص تشکیل دبیرخانه علمی حمایت از فناوری‌های دانش بنیان، ضمن تأکید بر منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین را موجب افزایش بهره وری و توسعه پایدار بخش کشاورزی برشمرد.

در پایان جلسه مقرر شد با تمرکز بر محورهای کلیدی و اصلی در حوزه‌های مختلف کشاورزی و بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان استان، نسبت به اعلام فراخوان عمومی برای جذب ایده‌های خلاقانه و دانش بنیان از سطح استان اقدام شود.

همچنین مقرر شد؛ در صورت عدم تامین نیاز کشاورزان از طریق شرکت های دانش بنیان بومی، با هماهنگی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی، با سایر شرکت های دانش بنیان کشور همکاری شود.

به ایده ها و مقالات برتر با نظر داوران دبیرخانه، جوایزی نیز اهداء خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *