حضور جمعی از اعضای شرکت مادرتخصصی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به همراه جمعی از همکاران شرکت مادرتخصصی و مدیران عامل چند صندوق ملی تخصصی مهندس نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی را در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را همراهی کرد.

وی طی مصاحبه ای با شبکه کشاورز وزارت جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از کشاورزان گفت که کشاورزان در تمامی صحنه ها از تامین غذا تا حضور در تجمع های ملی مشارکت جدی دارند. به عنوان مثال در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی که مصداق یک ارگان مردم نهاد هستند نیز حضور کامل دارند.

مدیران عامل صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی، محمدرضا رزاقی، صندوق حمایت از توسعه فرآورده های لبنی، امیر آزمون، صندوق حمایت از توسعه صنعت بذر کشور، مولایی و صندوق حمایت از توسعه زراعت در دیمزار های کشور، صادق مردانی نیز علیزاده مقدم را در طول برنامه و راهپیمایی همراهی کردند.

همچنین او و دیگر اعضای شرکت مادرتخصصی شرکت کننده در مراسم، در غرفه وزارت جهاد کشاورزی مستقر در مسیر راهپیمایی نیز حاضر شدند.

این شرکت از راهپیمایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایستگاه وزارت جهاد کشاورزی پذیرایی نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *