جلسه شرکت مادر تخصصی با نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استانی و ملی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، هیئت مدیره این شرکت  و جمعی از مدیران این شرکت و نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانی و ملی با عنوان نقش نمایندگان شرکت مادر تخصصی در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، برگزار شد.

در این جلسه حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، به بیان وظایف نمایندگان این شرکت در هیئت مدیره صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانی و ملی پرداخت و انتظارات شرکت مادر تخصصی که بعنوان نماینده سهم دولت در صندوق ها می باشد را از نمایندگان، به عنوان رئیس هیئت مدیره صندوق ها بیان نمود. برخی از این انتظارات شامل موارد زیر بود:

  1. آشنایی با مباحث مالی، اعتباری و بازرگانی و همچنین آشنایی با قوانین ثبت شرکت ها
  2. آشنایی کامل با قانون تجارت بالاخص ماده ۱۱۰ این قانون که ۴۲ وظیفه برای اعضا هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره تعیین کرده است.
  3. نحوه نظارت بر فرایند نصمیم گیری و نصویت صورتجلسات توسط هیئت مدیره و اجرای تصمیمات آنها، همچنین ارائه موضوعات مهم برای دستور جلسه هیئت مدیره
  4. آشنایی با اسناد مالی شرکت (صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به عنوان شرکت سهامی خاص)
  5. آشنایی با نحوه توزیع سهام در شرکت و ترکیب سهامداران
  6. اشراف کامل به اساسنامه شرکت و آیین نامه ارائه تسهیلات

وی هم چنین بر ضرورت مشاوره با کارشناسان شرکت مادر تخصصی نیز تاکید نمود.

همچنین در این جلسه ابوالقاسم شمس و علی درجانی اعضاء هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی، سیدعلی جلالی و بهمن علیزاده به ترتیب نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استانهای خوزستان و گیلان نظرات خود را بیان کردند. احمد ابراهیمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات شرکت مادر تخصصی نیز در خصوص گزارش دهی نمایندگان به شرکت مادر مطالبی را بیان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *