دیدار رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی؛ نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در دیدار با عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اظهار کرد: کشاورزی در چند سال اخیر بسیار مظلوم واقع شده است. وی افزود: مجموعه وزارت جهادکشاورزی برنامه راهبردی در گذشته تهیه نکرده است، البته سند امنیت غذایی که در حال تهیه هست این کاستی ها را جبران خواهد کرد. ربانی ادامه داد: مجموعه دچار روزمرگی خاصی شده که از نبود برنامه‌ریزی هوشمند و مدون برای حل مشکلات این بخش رنج میبرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اشاره به خدمات کشاورزان بیان کرد: کشاورزان کارگزان بی منتی هستند که بدون توقع، زحمت فراوانی می کشند. وی ادامه داد: نیروی انسانی بازوان اصلی یک مجموعه هستند که با انتخاب نیروی خوب، زمینه سازی برای فعالیت افراد مستعد فراهم می شود تا بتوان در مقابل عوامل بیرونی ایستاد.

علیزاده افزود: بخش کشاورزی یک مشخصه اساسی دارد که مردم نهاد بودن آن است. کشاورزی تنها حوزه اقتصادی کشور است که تمامی زحمات بر دوش تولیدکنندگان و مردم در این حوزه است. سرمایه‌گذاری در این بخش حدود یک سوم نقش آن در اقتصاد کشور است و بیشتر این سرمایه گذاری درون زا می باشد. در حال حاضر ۱۷۱ صندوق در سراسر کشور با سرمایه ای حدود ۴ همت، ۸۵۰۰ عضو تشکل و ۱۳۵۰۰۰ عضو حقیقی (فعال کشاورزی و روستایی) به حمایت از اعضا مشغول هستند.

در این جلسه امیر حاجی احمدی، مشاور دفتر نمایندگی ولایت فقیه و حسین شاهباز سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *