جلسه تودیع و معارفه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه معارفه حسین مهدی دوست به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تودیع جانعلی بهزادنسب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سابق شرکت مادر تخصصی با حضور علی حایک، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، هوشنگ محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، اعضای هیات مدیره، مدیران و مشاوران شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق های حمایت از بخش کشاورزی در ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در محل شرکت برگزار گردید.

در این جلسه ضمن قدر دانی از زحمات دکتر بهزاد نسب و ارائه تقدیرنامه وزیر به ایشان، حکم حسین مهدی دوست بعنوان عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی که از سوی وزیر ابلاغ شده بود قرائت گردید.

در ابتدا عوض علیزاده، عضو هیئت مدیره شرکت ضمن خوشامدگویی به مهمانان جلسه، به نمایندگی از همکاران شرکت مادر تخصصی از خدمات ارزنده دکتر بهزاد نسب قدردانی کردند.

سپس ابوالقاسم شمس عضو دیگر هیئت مدیره، گزارش مجملی از فعالیت های شرکت مادر تخصصی داد و بیان کردند که از سال ۱۳۸۳ که مبدا تاسیس شرکت مادر تخصصی است، تاکنون ۱۷۱ صتدوق حمایت از بخش کشاورزی با سرمایه ای بیش از ۳۰هزار میلیارد ریال تاسیس شده است.

 

سپس جانعلی بهزاد نسب ضمن آرزوی موفقیت به مدیر عامل جدید به اهداف و چشم اندازی که شرکت مادر تخصصی دارد اشاره کرده و برای توضیحات بیشتر و ارائه جزئیات، اعلام آمادگی نمود که بتواند به شرکت مادر و مدیریت جدید کمک نماید.

علی حایک مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی که از جانب وزیر در جلسه شرکت کرده و حامل پیام ایشان به جلسه بودند، تقدیرنامه ای برای مدیر عامل سابق و حکم انتصاب برای مدیرعامل جدید ارائه دادند و اشاره کردند ضمن احترام به پیشکسوتان و آقای دکتر بهزادنسب، نیاز است که افراد جدید با تفکرات جدید وارد مناصب مدیریتی گردند.

 

 

هوشنگ محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت، از خدمات دکتر بهزادنسب قدرانی و آرزوی توفیق الهی به مدیر جدید نمودند. همچنین اعلام کردند که همیشه آماده کمک و همکاری با شرکت مادر تخصصی هستند.

در انتها، قربان میربگ مدیر توسعه و عملیات شرکت مادر تخصصی، مشاورو مدیر حوزه مدیر عامل تقدیرنامه و حکم جدید را قرائت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *