جلسه بررسی مسائل مربوط به صندوق های ملی محصولی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در حوزه معاونت باغبانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصی؛ جانعلی بهزاد نسب؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در جلسه بررسی مسائل مربوط به صندوق های ملی محصولی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در حوزه معاونت امور باغبانی که روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۹ در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، گفت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی می توانند در توسعه این بخش از حوزه کشاورزی نقشی موثر ایفا کنند.زیر بخش هایی که شکل عام و فراگیر داشته باشند، صندوق های آن ها زودتر تشکیل می شود.
وی افزود: طرح تاسیس صندوق های تخصصی- ملی در حوزه باغبانی باید تدوین و ارایه شود. از سوی دیگر براساس منویات وزیر جهاد کشاورزی تشکیل صندوق های زعفران، خرما، پسته و گردو باید در اولویت قرار بگیرد.

محمدمهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه گفت: صندوق ها ظرفیت های خوبی برای بخش کشاوزی هستند؛ بنابراین در آینده ۱۵ صندوق تخصصی در زیربخش باغبانی تشکیل خواهد شد.

وی افزود: باید از ظرفیت های قانونی این صندوق ها در راستای توسعه بخش کشاورزی بهره جست. شرکت مادر تخصصی با همکاری صندوق ها می تواند در ایجاد باغ مادر و نهال گواهی شده به توسعه باغات کمک شایانی کند.

گفتنی است؛ در این جلسه ، مجریان طرح ها و مدیران کل معاونت و کارشناسان ستادی معاونت امور باغبانی و علیرضا اشرفی، عضو هیات مدیره، هوشنگ محمدی؛ مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و محمد سنایی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه نهال حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *