جلسات مدیرعامل صندوق حمایت از کشاورزی از تشکل های عضو این صندوق در شهرستان خوانسار

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان خوانسار؛ در جلسه با اتحادیه منطقه ای شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی شهرستان خوانسار که باحضور رامشی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و خدارحمی، مدیرعامل اتحادیه برگزار شد، درمورد فعالیت های این اتحادیه، تشکل های زیر مجموعه و اعضا آن بحث و بررسی شد. این مجموعه وظیفه تامین کلی اقلام مورد نیاز دامداران و کشاورزان و زنبورداران اعم از نهاده های دامی، کنسانتره های دامی، سموم، شکر و … را عهده دار است.

در جلسه با شرکت تعاونی تامین نیاز کشاورزی مرغداران خوانسار که با حضور رییس هیئت مدیره، میرزایی و مدیرعامل، حقی برگزار شد، درمورد فعالیت های این تعاونی و تامین نهاده های مورد نیاز اعضای آن مباحثی مطرح شد. این شرکت در حال احداث یک کارخانه خوراک می باشد که با عنایت مدیران این شهرستان زمین خریداری و مجوز های احداث آن اخذ شده و در حال رایزنی بودجه لازم جهت تکمیل این کارخانه می باشند.

در جلسه با شرکت تعاونی مرغداران خوانسار و حومه که با حضور مدیر عامل، فرجی برگزار شد، در مورد فعالیت های این شرکت در ادوار گذشته و مشکلات تامین نهاده های مورد نیاز اعضا مباحثی مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *