تکمیل زنجیره تولید و تامین گوشت قرمز در قالب تولید گوشت قراردادی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه شرکت مادر تخصصی و اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی دامداران ایران و صندوق حمایت از توسعه صنعت دامپروری و تولیدات دامی، یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲، در راستای حمایت از تولید کننده داخلی در تولید گوشت قرمز با مشارکت صندوق حمایت از توسعه صنعت دامپروری و تولیدات دامی و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود اداره کل پشتیبانی امور دام، برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مهندس عالی مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی دامداران ایران، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای زمینه سازی انجام کار توسط تشکل های دامداران عضو و انعقاد قرارداد اتحادیه با اداره پشتیبانی امو دام در جهت تولید قراردادی گوشت، ارائه داد.

سپس دکتر رزاقی مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه صنعت دامپروری و تولیدات دامی در مورد ارائه خدمات به دامدار از طیق منابع مالی و تامین خوراک دام توضیح داد.

در ادامه مهندس اکبری، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرکزی تعاونی هایکشاورزی دامداری ایران، در خصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های مد نظر خود در راستای اجرای سیاست های مورد نظر وزارت خانه و اتصال حلقه اتحادیه مرکزی دامداران ایران و صندوق حمایت از توسعه صنعت دامپروری و تولیدات دامیو اداره پشتیبانی امور دام با  حمایت شرکت مادر تخصصی مطالبی را مطرح نمودند.

در پایان نیز مهندس مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، ضمن تقدیر از زحمات و برنامه ریزی اتحادیه مرکزی دامداران و صندوق حمایت از توسعه صنعت دامپروری و تولیدات دامی، حمایت خود را از چرخه تولید گوشت قراردادی مطرح نمود و به این نکته اشاره نمود که رویه صندوق های حمایت از بخش کشاورزی باید از تسهیلات محوری به سمت عملکرد محوری در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی حرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *