برگزاری نخستین نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان شرکت مادر در سال۹۴

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، نخستین نشست صمیمی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با همکاران شرکت مادر تخصصی روز شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۳ در نمازخانه الغدیر شرکت مادر تخصصی ساعت ۸ صبح پس از تلاوت آیانی از کتاب مقدس، قرآن کریم برگزار شد.

در این نشست صمیمی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ضمن تبریک سال نو و بهار فاطمی به همکاران گفت: با سپاس از درگاه خداوند متعال ایام پایانی سال ۱۳۹۳ مقارن شد با شروع فعالیت صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور، که تمام همکاران شرکت مادر تخصصی در راه اندازی این کار بزرگ و ماندگار نقش بسزایی داشتند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: صندوق های غیردولتی در طول یک دهه فعالیت خود شرایط مطلوب و اطمینان بخشی را در بین تولیدکنندگان بخش کشاورزی به عنوان یک سرمایه اجتماعی عظیم پدید آورده اند که با اتکا به این مهم این باور نهادینه شده اند که می توان با تکیه بر ظرفیت های درون زای بخش کشاورزی امر مهم و راهبردی نظام تأمین مالی و سرمایه گذاری را به عنوان یکی از اساسی ترین مؤلفه های توسعه پایدار بخش کشاورزی در یک زیرساخت غیردولتی  ساماندهی و محقق نمود.

رضوی اردکانی تصریح کرد: در آستانه سال نو که از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامیده شد، ما به عنوان بخشی از بدنه دولت با ملت که کشاورزان جزئی از آن هستند، باید اهتمام جدی خود را برای تحقق این امر مهم که تشکیل صندوق های غیردولتی و از مصادیق بارز همدلی و همزبانی و همکاری دولت و ملت در بخش کشاورزی است، به کار بندیم. از طرفی با گشایش سیاسی که به برکت امسال که به نام حضرت زهرا(س) مزین شده، افق های روشنی پیش روی کشور و مردم ایران است.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: لازم می‌دانم با عرض تبریک طلیعه سال نو شمسی به همه همکاران خود در شرکت مادر تخصصی و دست اندرکاران صندوق های غیردولتی که با همکاری خود سال ۹۳ را سال خوبی برای شرکت مادر رقم زدند، تقدیر و تشکر نموده و سلامت و سعادت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمائیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *