برگزاری مجمع عمومی عادی و مجمع عمومی فوق العاده صندوق گیلان در ایام کرونا با حضور حداکثری سهام داران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با حضور هیات مدیره و مدیرعامل و اکثریت سهام داران صندوق در محل سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد.
در ابتدا بهمن علیزاده، رئیس هیئت مدیره ضمن تشکر از حضور حداکثری سهامداران در مجمع به صورت خلاصه گزارشی از اقدامات انجام شده برای جذب سهم دولت را بیان کرد.
سپس حمید نصری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان گزارشی از پیگیری‌های انجام شده مصوبات مجامع قبلی و خلاصه‌ای از عملکرد مالی یک سال گذشته صندوق را به مجمع ارائه کرد.
در ادامه پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع، جلسه با ریاست بهمن علیزاده رسمیت یافت و صورتهای مالی (ترازنامه و سودو زیان ) شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ مورد تصویب سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.
در پایان انتخابات بازرسین برگزار شد و با مشارکت و رای مستقیم حاضران در جلسه، شرکت تعاونی و تولیدی پرورش ماهی شماره ۱۲ رشت به عنوان بازرس صندوق و موسسه حسابرسی اطهر به عنوان حسابرس و بازرس برای مدت یکسال انتخاب شدند.
همچنین مجمع عمومی فوق العاده در ساعت ۱۱ صبح با دستور کار بررسی و تصویب نقل و انتقال سهام مورد تصویب سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *