برگزاری مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان گیلان؛ مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با حضور اکثریت اعضای صندوق (۹۱/۰۹% صاحبان سهام)، سی ام آذر سال ۱۴۰۱ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد.
در ابتدا بهمن علیزاده، رئیس هیئت مدیره ضمن تشکر از حضور حداکثری سهامداران در مجمع به صورت خلاصه به تغییرات و فعالیت های صورت گرفته در صندوق در سال اخیر اشاره نمود.
سپس رضوان انشیه، مدیر عامل صندوق ضمن ارائه گزارشی از عملکرد صندوق، به برنامه‌ های آتی صندوق اشاره نمود و بیان داشت که رویکرد صندوق از تسهیلات محوری محض در حال تغییر به مشارکت محوری و پروژه محوری است. در این راستا یکی از برنامه های صندوق در سال آتی واردات نهاده‌ های دام و طیور می‌باشد.
در ادامه پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع، جلسه با ریاست بهمن علیزاده رسمیت یافت و دستور بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه منتهی به پایان آذر سال ۱۴۰۱ و بودجه پیشنهادی صندوق برای سال مالی منتهی به پایان آذر ۱۴۰۲ مورد تصویب سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت و در پایان انتخابات هیئت مدیره برگزار شد و با مشارکت و رای مستقیم حاضران در جلسه، تشکل های شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، اتحادیه تعاون روستایی استان گیلان، اتحادیه دامداران استان گیلان، اتحادیه مرغداران استان گیلان و شرکت پرسفید سیمرغ، بعنوان هیئت مدیره صندوق برای مدت دو سال انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *