برگزاری مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان برای انتخاب هیات مدیره

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با حضور داریوش اعرابی، مدیر امور نمایندگان و مجامع شرکت مادر تخصصی و بهمن علیزاده نماینده دولت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اکثریت اعضای صندوق در محل سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد.
در ابتدا بهمن علیزاده، رئیس هیئت مدیره ضمن تشکر از حضور حداکثری سهامداران در مجمع به صورت خلاصه گزارشی از جلسات برگزار شده با استانداری و مدیرسازمان برنامه و بودجه استان برای جذب سهم دولت را بیان کرد.
سپس حمید نصری، مدیرعامل صندوق در مجمع به صورت خلاصه گزارشی از عملکرد صندوق و پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص جذب سهم دولت و بخش خصوصی را به مجمع ارائه و به دستور کار مجمع اشاره کرد.
در ادامه پس از انتخاب هیئت رئیسه مجمع، جلسه با ریاست داریوش اعرابی رسمیت یافت و دستور بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه منتهی به پایان آذر سال ۹۹ و بودجه پیشنهادی صندوق برای سال مالی منتهی به پایان آذر ۱۴۰۰ مورد تصویب سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت و در پایان انتخابات هیئت مدیره برگزار شد و با مشارکت و رای مستقیم حاضران در جلسه، تشکلهای (شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ، اتحادیه تعاون روستایی استان گیلان، اتحادیه دامداران استان گیلان، اتحادیه مرغداران استان گیلان و شرکت پرسفید سیمرغ ) بعنوان هیئت مدیره صندوق برای مدت دو سال انتخاب شدند.
همچنین مجمع عمومی فوق العاده راس ساعت ۱۱ صبح با دستور کار بررسی و تصویب نقل و انتقال سهام مورد تصویب سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *