برگزاری جلسه مشترک معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با صندوق ها

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ در ابتدای جلسه، احمدعلی کیخا، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد‌کشاورزی، ضمن ابراز خوشوقتی نسبت به برگزاری این جلسه، اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت‌های بسیار مناسبی که قانونگذار برای تقویت و توسعه فعالیت صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در نظر گرفته است، ما هیچ انتظاری فراتر از آنچه در قانون آمده از صندوق‌ها نداریم اما عمل صندوق در چارچوب این قوانین مورد تاکید ماست و صندوق‌ها با اهتمام و جدیت، ظرفیت های قانونی را مبنا وچارچوب فعالیت خود قرار دهند.


کیخا اذعان داشت: هر جا به موانع مدیریتی و قانونی برخورد کردید ما تلاش خود را برای رفع موانع و حمایت از مجموعه صندوق‌ها انجام خواهیم داد.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد‌کشاورزی بر استفاده از تجارب موفق صندوق‌ها در عرصه های داخلی و بین‌المللی تاکید کرد و گفت: دبیرخانه‌ای در حوزه معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارتخانه با مدیریت دفتر امور اقتصادی ایجاد شود و تعدادی از مدیران صندوق‌ها به عنوان نمایندگان صندوق‌ها مسائل و برنامه‌های صندوق را بررسی ارزیابی و تعیین جهت نمایند.
وی افزود: هر جا احساس می کنید که ساختار های وزارت، مانع اجرای قانون توسط صندوق‌ها میشود اعلام شود که اصلاح ساختار و اصلاح فرآیند ها صورت بگیرد.
جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ضمن تشکر از برگزاری جلسه و حضور دکتر کیخا، به معرفی حاضران در جلسه پرداخت و سپس عوض علیزاده‌مقدم قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گزارشی را در قالب ظرفیت های قانونی و عملکرد شرکت‌مادر‌تخصصی و صندوق‌ها ارائه کرد.
در این جلسه، مدیران عامل ۶ صندوق تخصصی و پنج صندوق استانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی حضور داشتند که هر یک گزارش‌های خود را از عملکرد مالی و اعتباری و حمایت از سرمایه‌گذاری و زنجیره ارزش ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *