برگزاری جلسه توسعه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه توسعه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور عطا الله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری و شورای معاونین این سازمان و هییت مدیره، مدیرعامل و بازرس صندوق در روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ جلسه ای با موضوع توسعه صندوق در محل دفتر صندوق برگزار شد.
در این جلسه عزت الله ترابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به مدعوین گزارشی از عملکرد صندوق و اهداف و برنامه های صندوق در آینده را ارائه کرد.
سپس حسین برزگر، رئیس هیئت مدیره و نماینده شرکت مادر به ظرفیت های قانونی افزایش سرمایه صندوق از جمله تاکید بر فروش اموال مازاد (‌ ماده ۱۲ ) و سایر ظرفیت های قانونی اشاره کرد.
در پایان ابراهیمی بر ضرورت افزایش سرمایه صند‌ق تاکید و اعلام کرد: در شش ماه اول امسال هدف گذاری خواهد شد که در این مرحله حداقل ۳۰۰ میلیارد ریال برای افزایش سرمایه دولت در صندوق بخش کشاورزی استان تخصیص و سرمایه فعلی صندوق با سایر منابع به ۱۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد و برای محقق شدن این موضوع دستور تشکیل کارگروه افزایش سرمایه صندوق را با حضور وی و اعضا شورای معاونین استان و مدیران صندوق در اسرع وقت را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *