ایجاد غرفه دائمی برای عرضه محصولات سهام داران صندوق زنان ارومیه ‏

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی خیرالنساء شهرستان ارومیه گفت: با پیگیری های مستمر و تلاش مصرانه، از موفقیت آن صندوق  برای دائر نمودن  غرفه دائمی عرضه محصولات در شهرستان  ارومیه شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ حاجیه لطفی، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی خیرالنساء شهرستان ارومیه گفت: با پیگیری های مستمر و تلاش مصرانه مدیرعامل صندوق موفق به دریافت غرفه دائمی عرضه محصولات از یک فرد خیر در بهترین خیابان ارومیه شدیم که در نتیجه آن محصولات سالم و با کیفیت زنان روستایی بدون واسطه در این مرکز عرضه به فروش می رسد.

وی درخصوص برگزاری کارگاه آموزشی در صندوق زنان ارومیه گفت: در سه ماه گذشته کارگاه آموزشی تولید محصول سالم و کارگاه آموزشی بانک پذیری و سرمایه گذاری زنان روستایی  توسط صندوق برگزار شده که ۱۴۰ تن از زنان سهام دار صندوق در آن حضور یافتند.

وی از برگزاری جلسات متعدد در سه ماه گذشته با دو جلسه با مدیر عامل بانک کشاورزی و سه جلسه در روستا برای بررسی مسائل و مشکلاتصندوق های اعتباری خرد، پیشنهادات برای کارکرد بهتر صندوق و نظارت بر عملکرد صندوق اعتباری خرد برگزار کرده است.

 

لطفی همچنین از پرداخت ۳۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۴ میلیاردو ۹۲۳ میلیون ریال در سه ماه تابستان امسال خبر داد و گفت: حضور در نمایشگاه مرکزدائمی عرضه محصولات زنان روستایی نیز از دیگر فعالیت های موثر صندوق زنان ارومیه بوده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *