انجام مدیریت زنجیره تولید و توزیع محصول جو در استان مرکزی

  

  

 

وی تصریح کرد: خرید با حضور کشاورز، دامدار و عامل صندوق در مزارع، با رویت محصول و قیمت توافقی و امضای قرارداد سه جانبه صورت می گیرد و با ارائه بارنامه و برگ باسکول نهاده تحویل داده شده به دامدار، وجه مستقیما به حساب کشاورز واریز می‌شود. دامداران نیز با توجه به برخورداری از این تسهیلات نسبت به تضمین سفته‌های اتحادیه نزد صندوق اقدام کرده‌اند و در تمام مراحل نظارت مستمر صورت گرفته است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی گفت: مدیریت زنجیره تولید و توزیع محصول جو در استان مرکزی برای دومین سال متوالی به منظور افزایش قدرت خرید دامداران در تامین نهاده‌های موردنیاز و حذف واسطه‌ها، توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی به عاملیت اتحادیه امین صنعت دامپروری و شرکت تعاونی دامداران اسفندان در ۵ شهرستان اراک، فراهان، کمیجان، شازند و خنداب صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، محمدرضا خالقی افزود: خوشبختانه با استقبال خوب از این طرح و تلفیق منابع مختلف، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی موفق به خرید پنج هزار تن جو با ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال شد که این مقدار نهاده مستقیما از مزرعه به واحد دامداری منتقل شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *