انتصاب ناظر و هماهنگ کننده تمامی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی مستقر در استان یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی جانعلی بهزادنسب، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، فرجام فاضلی، ناظر و هماهنگ کننده تمامی صندوقهای حمایت از توسعه بخش کشاورزی مستقر در استان یزد منصوب شد.
در حکم وی آمده است: «با عنایت به جایگاه مهم صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی که با هدف تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری و ساماندهی نیازهای مالی و اعتباری بخش کشاورزی تشکیل می شوند و با توجه به ضرورت هم راستایی صندوق های مستقر در استان با سیاست ها و برنامه های شرکت مادر تخصصی و سازمان جهاد کشاورزی استان، براساس هماهنگی به عمل آمده با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، جنابعالی را به عنوان «ناظر و هماهنگ کننده تمامی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی مستقر در استان یزد» منصوب می نمایم.
ضرورت دارد نمایندگان این شرکت در صندوق های شهرستانی، زنان روستایی و منابع طبیعی استان، هماهنگی لازم را با جنابعالی به عمل آورده، به نحوی که صندوق های مذکور بتوانند راهبردها و سیاست های بخش کشاورزی استان را متناسب با اهداف، حدود، وظایف و اختیارات صندوقهای غیردولتی پیگیری، اقدام و محقق نمایند. همچنین شرح وظایف ناظر و هماهنگ کننده جهت آگاهی و بهره برداری لازم ارسال می گردد.
توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *