عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی

از ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی برای تقویت شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ ابوالقاسم شمس، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در جلسه هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی در روز چهارشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۰ ضمن ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی برای تقویت شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی، از تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای پروژه های دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.
وی که از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه به همراه داریوش شهریاری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی حضور یافت، تامین نهاده های موردنیاز بهره برداران و دستیابی به امنیت غذایی را با استفاده از دانش و فناوری شرکت های دانش بنیان ضروری دانست.
داریوش شهریاری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی ضمن اشاره به خدمات قابل ارائه در تمام زیربخش های کشاورزی، تقویت و توسعه ابزارهای نوین در راستای تجاری سازی و انتقال دانش فنی ایجاد شده در بخش کشاورزی را از اهداف این صندوق برشمرد.
در ادامه غلامعلی مرادی، رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی، مصرف محصولات دانش بنیان و استفاده از فناوری نوین برای رسیدن به توسعه پایدار کشاورزی را تاکید کردند.
اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی هر کدام مشکلات و نیازهای زیربخش های مربوطه را عنوان کرده و از ایده های ارائه شده برای رفع موانع موجود و ارتقای بخش کشاورزی استقبال کرد.
در پایان جلسه، تفاهم نامه همکاری میان صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی منعقد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *