رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی:

ابلاغ مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای تامین خوراک دام و طیور

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی بهزادنسب؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز دوشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۱ در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره اقدامات انجام شده توسط شرکت مادر تخصصی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در راستای تامین خوراک دام و طیور گفت: مبلغ دو هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ مناسب به صندوق حمایت از توسعه بخش دامپروری و تولیدات دامی به منظور تهیه خوراک دام و طیور اختصاص یافته است.
وی افزود: با استفاده از منابع داخلی صندوق حمایت از توسعه بخش دامپروری و تولیدات دامی، واردات ۶۰۰۰ تن جو دامی از کشور روسیه در حال انجام بوده که از طریق اتحادیه دامداران سراسر کشور توزیع خواهد شد.
بهزادنسب تصریح کرد: تأمین اعتبار لازم به منظور واردات ۵۰ هزار تن جو دامی صورت گرفته که به زودی وارد کشور شده و توسط اتحادیه دامداران سراسر کشور توزیع خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی درباره برنامه خرید جو داخلی به ارزش ۳۳۰ میلیارد تومان توسط صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانی و عشایری کشور خبر داد و اظهار داشت: این برنامه آغاز شده و در حال انجام است. همچنین تامین منابع مالی خرید ۷۰۰۰ تن کاه و ۳۰۰۰ تن یونجه و توزیع آن در بین دامداران دشت سیستان توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی منطقه سیستان در حال انجام است.
وی تصریح کرد: با همت وزارت جهاد کشاورزی، مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک کشاورزی در میان دامداران و مرغداران کشور در حال توزیع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *