حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در شرکت مادر تخصصی

به نقل از روابط عمومی و روابط بین الملل شرکت مادر تخصصی:

حسینی: معرفی دستاوردهای صندوق سرمایه‌گذاری کشاورزی اولویت روابط عمومی است / «جهاد تبیین» وظیفه همگانی است

سید سجاد حسینی مشاور وزیر، با بیان اهمیت صندوق ها به عنوان ساختار مردم نهاد حوزه سرمایه گذاری و تامین مالی در بخش کشاورزی و رسالت قانونی و ظرفیت های آنها در برنامه های توسعه ای وزارتخانه، انعکاس فعالیت ها و دستآورد های صندوق ها را وظیفه خطیر روابط عمومی، بیان کرد. حسینی تاکید کرد روابط عمومی، و «جهاد تبیین» فعالیت جمعی است که همکاری همه سطوح سازمانی را می‌ طلبد و این همکاری سبب‌ساز بروز، ظهور و انعکاس فعالیت های سازمانی خواهد بود. وی با بیان تغییر رویکرد مرکز و افزایش سرعت عمل، رشد نشریات تخصصی و تقویت ارتباطات خبر داد و ارتباط نزدیک تر با شرکت مادر تخصصی را اولویت مرکز روابط عمومی خواند.

به دعوت رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی جلسه مشترکی به منظور تبیین نقش صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در تحقق شعار سال “سرمایه گذاری برای تولید“، با مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی و همکاران ایشان در سالن جلسات شرکت مادر تخصصی، برگزار شد.

صندوق سرمایه‌گذاری کشاورزی مردمی‌ترین بخش در اقتصاد کشور

علیزاده مقدم رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی در این نشست با اشاره به بخش کشاورزی، جمعیت فعال و ساختار مردم نهاد این بخش به عنوان مردمی ترین بخش در اقتصاد کشور، ضمن معرفی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، اهداف اصلی صندوقها شامل (تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی) و همچنین ظرفیت ها قانونی (مستثنی بودن از قوانین مالی-پولی بانکی کشور) و جایگاه اجتماعی صندوق ها، با ارائه شرحی از عملکرد دو دهه فعالیت صندوق ها، صندوق ها را یکی از مصادیق عینی و عملی تحقق شعار سال دانست و تاکید نمود با توجه به این توانایی ها و سرمایه اجتماعی برآمده از دو دهه فعالیت صندوق ها، برنامه جدید فعالیت صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با استقرار رویکردهای توسعه ای، اقتصادی و مشارکتی در دستور کار شرکت مادر تخصصی و صندوق ها قرار گرفته و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، تلاش می کنند کار مردم را با سرمایه مشترک مردم و دولت با دست مردم و برای مردم در ظرف نهادی صندوق ها با محوریت و مشارکت اتحادیه ها و تعاونی ها اجرایی و عملیاتی کند. در پایان علیزاده مقدم، نقش آفرینی روابط عمومی وزارتخانه به عنوان اصلی ترین بازوی اطلاع رسانی وزارتخانه نسبت به تبیین جایگاه و نقش صندوق ها در برنامه توسعه کشور و تحقق شعار سال، خواستار شد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره، مدیران، مشاورین شرکت مادر تخصصی و نمایندگان و مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان های آذربایجان شرقی، مرکزی و قزوین، حضور داشتند که هر یک به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود مبنی بر فراهم سازی شرایط لازم برای استفاده از بستر نهادی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در برنامه های توسعه کشاورزی، پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *