حضور صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان در پویش کاشت یک میلیارد درخت
نوشته شده در :
2 دسامبر 2023
روابط عمومی
به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان؛ نماینده دولت در این صندوق و مدیرعامل آن، شنبه 1402/09/11 در پویش سراسری کاشت یک میلیارد درخت که با حضور استاندار هرمزگان در سواحل بوستان ولایت بندرعباس برگزار شد شرکت کردند.
