به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان در جلسه ای مورخ 1402/01/29، به همراه معاونین و اعضاء کارگروه صندوق در خصوص هم اندیشی و همفکری در خصوص توسعه صندوق با مدیرکل محترم دیدار و گفتگو کردند.
مدیرعامل صندوق ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از مدیرکل و همکاران دیگر بابت برگزاری جلسه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
مدیرکل گفت با توجه به ظرفیت های موجود در صندوق امکان انجام طرحهای مطالعاتی در حوزه های مختلف منابع طبیعی وجود دارد.
.



دراین مجمع رضا بمانی مدیر عامل صندوق ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی مختصر از عملکرد و روند کاری صندوق و صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی به 1401/9/30 را ارائه نمود.
مقرر گردید کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، برنامه هفتم توسعه پیشنهادی دولت را بررسی نموده و جایگاه صندوق های حمایت از بخش کشاورزی و ظرفیت های حمایت از این صندوق ها را تبیین کرده و پیشنهادات راهگشایی در راستای حمایت از صندوق ها را ارائه نمایند.