پرداخت ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان توسط صندوق استان خراسان جنوبی در مهرماه ۹۶

 

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی گزارشی از فعالیت های این صندوق در مهرماه ۱۳۹۶ ارائه کرد و گفت: در این ماه ۳۲ فقره تسهیلات به مبلغ حدود ۲۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ احمد بهیاری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی گزارشی از فعالیت های این صندوق در مهرماه ۱۳۹۶ ارائه کرد و گفت: در این ماه ۲۶  فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعاً به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۲۹۴ هزار ریال از محل منابع داخلی صندوق، ۶ فقره تسهیلات سرمایه در گردش جمعاً به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از محل منابع داخلی صندوق پرداخت شده است.

وی افزود: تعداد ۱۷ فقره برای تشکلها و بهره برداران بخش کشاورزی جمعاً به مبلغ ۱۰,۱۴۰ میلیون ریال نیز به بانک برای دریافت تسهیلات از محل معدل حساب صندوق  معرفی شدند.

بهیاری دربارههزینه کرد اعتبار آبیاری گفت: به تعداد ۶ پرونده به مبلغ یک میلیارد و ۳۷۷ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۷۹۷ ریال و هزینه کرد اعتبارات آبیاری (امانی) به تعداد ۳ پرونده به مبلغ دو میلیارد و ۲۷۸ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۳۵۹ ریال بوده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی همچنین از برگزاری دوره آموزشی بازنگری طرح تاسیس صندوقهای شهرستانی و زنان روستایی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: یک دوره هماهنگی امورات حسابرسی صندوقها در محل صندوق استان برگزار شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *