پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برای حفظ منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری

 

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف حفظ منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهار محال بختیاری وتقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری در این بخش ،  تاکنون مبلغ حدود پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال  بعنوان تسیلات پرداخت شده  است.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ هدایت اله حبیبی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: این صندوق با هدف حفظ منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهار محال بختیاری وتقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری در این بخش ، ارتقاء و افزایش بهره وری و حمایت از تولیدکنندگان در بخش منابع طبیعی استان تا کنون مبلغ پنج میلیارد و ۳۴۹ میلیون ۷۲۰ هزار ریال بعنوان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی افزود: با توجه به لزوم تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در این حوزه طبق برنامه ها و سیاست های تضمین شده توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و با کمک شرکت های تعاونی فراگیر شهرستانی که سهامداران صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان این کار محقق شده است .

حبیبی اظهار داشت: این صندوق با کمک تولیدکنندگان و بهره برداران بخش منابع طبیعی و مشارکت مردم نسبت به پشتیبانی و تأمین منابع مالی مورد نیاز اقدام کرده است و طرح های پیشنهادی  در زمینه های  توسعه گیاهان دارویی و جنگل کاری و.. استان در جلسه هیئت مدیره مورد  بررسی  قرار می گیرد که پس از طی مراحل لازم و مصوب شدن  پروژه ها در راستای اهداف منابع طبیعی ، پرداخت تسهیلات مورد نیاز برای انجام طرح   صورت می گیرد .

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این راستا شرکت های تعاونی فراگیر شهرستان های لردگان، کوهرنگ، اردل، فارسان، بن، کیار برای  خرید نهاده های بذور مرتعی و جنگلی جمعا مبلغ پنج میلیارد و ۳۴۹ میلیون ۷۲۰ هزار ریال از تسهیلات صندوق بهره مند شده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *