وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد‎:‎سیاست های اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی قابل تحقق است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛  محمود حجتی؛ وزیر جهاد کشاورزی در نهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی که صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن ابوترابی فرد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، آیت الله حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از جهادگران عرصه های دفاع مقدس و همچنین مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی سراسر کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد،با اشاره به کمبود امکانات در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در اویل پیروزی انقلاب اسلامی امکانات چندانی در اختیار نداشتیم اما با روحیه انقلابی و تکیه بر توانمندی های داخلی، در انجام کارها موفق می شدیم و بر مشکلات غلبه می کردیم.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم شناخت و بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی گفت: هرگز در دنیا پول، امکانات و … کارساز نبوده بلکه موفقیت ها و دستاوردهای بشر در پی همت، پشتکار و تلاش و اراده به دست آمده است.

وی تصریح کرد: در صورت استفاده از توانمندهای کشور می توانیم در زمینه مسائل سیاسی و بین المللی نیز جدی تر وارد عمل شویم.
وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی با اتکاء و بهره گیری از” ظرفیت ها و توانمندی های داخلی”، “روحیه انقلابی و مسولیت پذیری” و “مدیریت جهادی” قابل تحقق است.

 همچنین در این همایش، حجت الاسلام و المسلمین ابو ترابی فرد؛  نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سخنانی شرط تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را کاهش هزینه ها، هدایت منابع و خلق ثروت عنوان و با اشاره به موقعیت ایران در منطقه، گفت: ما باید راهبرد خود را عوض کنیم و در مسیر تولید حداکثری و مصرف حداقلی گام برداریم.

در این همایش، آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز طی سخنانی با اشاره به ویژگی های روحیه و فرهنگ جهادی، “مدیریت جهادی” را راهگشای تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد.

گفتنی است، در نهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی از دومین جلد دانشنامه اسلامی ویژه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با حضور وزیر جهاد کشاورزی، آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و حجت الاسلام و المسلمین ابو ترابی فرد رونمایی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *