نشست صندوق زنبورداری با معاونت امورتولیدات دامی‎‏ ‏‎

هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور، روز شنبه در نشستی صمیمی با دکتر رکنی، معاون  امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، ضمن ارائه گزارش از روند فعالیت های صندوق، درباره اهداف و برنامه های آینده صندوق به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، در ابتدای جلسه بهزاد بانکی پور، مدیرعامل صندوق گزارش کاملی از فعالیت ها، اقدامات و دستاوردهای صندوق ارائه کرد و سپس سایر اعضای هیئت مدیره نسبت به بیان نظرات و دیدگاه های خود درباره صنعت زنبورداری و نقشی که صندوق می تواند در این زمینه ایفا کند، بیان کردند.

در ادامه جلسه دکتر رکنی ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات صندوق، دیدگاه های خود را در چند محور بیان کرد.

وی در ابتدا ایفای نقش صندوق در کاهش هزینه تولید از طریق به کارگیری منابع در تامین نهاده های مورد نیاز صنعت زنبورداری، و همچنین کمک به افزایش ارزش ریالی محصولات و فرآورده های زنبورعسل به نفع تولید کننده را خواستار شد.

دکتر رکنی، همچنین با اشاره به منابع در اختیار صندوق که در نوع خود منحصر به فرد است، ارائه یک برنامه جامع از سوی صندوق برای نحوه به کارگیری این منابع را لازم دانست و قول مساعد داد تا در حد امکانات و مقدورات معاونت به تقویت صندوق کمک کند.

در این جلسه، مهندس ترکاشوند، مدیرکل دفتر طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم وزارت جهاد کشاورزی و رئیس هیئت مدیره صندوق، مهندس جمشیدی، مدیر گروه زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی، خانم رئیسی سرحدی، مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین و نایب رییس هیئت مدیره صندوق، احمد قربانی، عضو هیئت مدیره صندوق به نمایندگی از تاونی زنبورداران شهرستان سمیرم (اصفهان)، و آقای حسن وحدتیان از اتحادیه تعاونی های زنبورداران استان آذربایجان شرقی به عنوان عضو هیئت مدیره صندوق و آقای رضوی، بازرس صندوق و مدیرعامل اتحادیه تعاونی های زنبورداران استان فارس حضور داشتند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *