ملاقات اعضا هیات مدیره صندوق استان یزد با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

مدیرعامل و اعضا هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان یزد با نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامیدر روز شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۶ دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛سید علی اکبرحسینی نسب؛ مدیرعامل و اعضا هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان یزد با سید ابوالفضل موسوی بیوکی؛ نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامیدر روز شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۶ دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای جلسه سید علی اکبرحسینی نسب؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان یزد درباره نحوه تشکیل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور، سرمایه صندوق ها و اثرگذاری آنها در بخش کشاورزی به استحضار نماینده مجلس رساند.

همچنین گزارشی از فعالیت های این صندوق، تعداد اعضا، سرمایه صندوق و نیازها و کمبودها به اطلاع وی رسید.

در ادامه هرکدام از اعضا هیات مدیره صندوق با توجه به حوزه فعالیت خود گزارشی از بخش های دام و طیور، زراعت و باغبانی، امکانات، کمبودها و نیازها را اعلام کردند.

در خاتمه سید ابوالفضل موسوی بیوکی؛ نماینده مردم شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، قول پیگیری مسائل و مشکلات بخش در زمینه های مختلف را داد و قرار شد در اولین فرصت برای حل مشکلات فی مابین دامداران و کارخانجات لبنی جلسه ای تشکیل و موضوع با حضور نماینده وی با یک کارخانه لبنی و اتحادیه دامداران مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *