صندوق با حمایت مالی می تواند زمینه صادرات یاقوت سرخ را فراهم نماید

فرماندار شهرستان فردوس ضمن تقدیر از حمایت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس در زمینه خرید انارگفت:  امید است، صندوق با حمایت مالی کشاورزان بتواند زمینه صادرات این یاقوت سرخ را به خارج از کشور فراهم نماید .

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی، محمد رضا رجبی مقدم، فرماندار شهرستان فردوس در کمیسیون تنظیم بازار که در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردوس برگزار شد، هدف از تشکیل جلسه را بررسی مسائل و مشکلات شهرستان در بخش کشاورزی عنوان کرد وگفت: از مسئولان ادارات درخواست می کنم تا در راستای کمک به حل موضوع اقدام لازم را به عمل آورند.

وی پس از گزارش علیرضا مهمیز، مدیر جهاد کشاورزی، درباره وضعیت کشاورزی، ضمن تقدیر از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس که امسال حمایت بسیار مطلوبی در زمینه خرید انار از تشکل های بخش تعاون کردند، افزود: امید است در سال آینده کشاورزان دغدغه ای در بحث خرید انار نداشته باشند .

فرماندار فردوس در ادامه از حمایت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: امید است، صندوق با حمایت مالی کشاورزان بتواند زمینه صادرات این یاقوت سرخ را به خارج از کشور فراهم نماید .

رجبی مقدم اظهار کرد: در بحث شیر و خرید تضمینی شیر نیز امید است با محوریت مدیریت جهاد کشاورزی بتوانیم زمینه ثبت قیمتی براساس نرخ اعلامی وزارت در شهرستان اجرایی نماییم تا تولیدکنندگان که از اقشار آسیب پذیر و زحمت کش هستند از دسترنجشان به نحو مطلوب بهره مند شوند .

وی از مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی خواست تا با توجه به تولید روزانه بیش از ۱۶تن شیر در شهرستان زمینه صادرات از خام فروشی به محصول فرآوری شده با کیفیت اقدام و پیشگیری لازم به عمل آورند تا در آینده شاهد رونق بهتر و اشتیاق دامداران به امر تولید در شهرستان باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *