سهم دولت در صندوق توسعه بخش کشاورزی کشور ۴۹ درصد است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، سید عبدالکریم رضوی اردکانی در این نشست گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در حال حاضر در تمامی مراکز استا‌ن‌ها در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

وی گفت: افزایش سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی و افزایش تعداد اعضای این صندوق از برنامه‌های آینده این هیئت مدیره است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ صندوق شهرستانی، ۱۰ صندوق ویژه بانوان و ۶ صندوق ملی در کشور تشکیل شده است، اظهار داشت: ۱۱ فقره از این صندوق‌ها در خراسان جنوبی وجود دارد و از ۱۰ صندوق توسعه بخش کشاورزی در بخش بانوان نیز دو صندوق آن در این استان فعالیت می‌کند.

رضوی‌اردکانی با بیان اینکه سهم خراسان جنوبی در این صندوق ۴۰ میلیارد تومان است که نسبت به سایر استان‌ها و میزان تولید ‌بسیار مطلوب است، ادامه داد: سهم دولت در صندوق توسعه بخش کشاورزی در کشور تنها ۴۹ درصد است و مابقی آن باید توسط کشاورزان و اعضای صندوق تامین شود.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی به دلیل حضور خوب مردم و مسئولان، سرمایه صندوق به میزان کافی در حال حاضر تامین شده است، تصریح کرد: خراسان جنوبی از نظر میزان سرمایه‌گذاری در صندوق، جزو استان‌های برتر در کشور است.

این مسئول افزود: پنج درصد منابع کشور در صندوق، در خراسان جنوبی است که این استان توانسته از منابع کشوری به نحو مطلوبی استفاده کند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: این صندوق در حال حاضر ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *