سرمایه صندوق کشاورزی استان مرکزی تا۳۰۰ میلیارد ریال افزایش می یابد

 

 محمد رضا خالقی در مجمع عمومی سالانهسهامداران صندوق حمایت ازتوسعه بخش کشاورزی استان مرکزی که روز دوشنبه ۳۰ تیرماه ۹۳ برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: هم اکنون سرمایه این صندوق در استان مرکزی ۱۵۷ میلیارد ریال است که در صورت تحقق سهم دولت تا ۳۰۰ میلیارد ریال قابل افزایش خواهد بود.

 

وی ادامه داد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در جذب عاملیت اعتبارات دولتی از جمله آبیاری های تحت فشار و اصلاح قنات ها فعالیت چشمگیری دارد.

 

خالقی بیان کرد: رونق اقتصادی بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزان با اعطای تسهیلات کم بهره، بلند مدت و استفاده از ظرفیت های بخش کشاورزی در توسعه همه جانبه از دیگر اهداف صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی است.

 

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی گفت: در ۱۰ ماه گذشته ۲۰۱ میلیارد ریال تسهیلات به سهامداران صندوق دراستان مرکزی پرداخت شده که از محل منابع داخلی و و بانک کشاورزی تامین شده است.

 

خالقی افزود: استان مرکزی در حوزه توسعه کشاورزی ظرفیت های نهفته ای دارد که صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به دنبال شناسایی و بهره وری از آنهاست.

 

وی گفت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به عنوان تنها نهاد مالی – اعتباری غیردولتی با مشارکت تولیدکنندگان و بهره برداران تشکیل شده که چشم انداز روشنی را در به کارگیری ظرفیت های غیردولتی به منظور تأمین مالی و ارتقای نرخ رشد سرمایه گذاری بخش کشاورزی ترسیم کرده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *