حضور سهامداران صندوق زنان قائم شهر در نمایشگاه جشن تیرگان

تعدادی از سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان قائم شهر در نمایشگاهی که به مناسبت جشن تیرگان یا «تیرماه سیزده شو» در اداره جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر در روز سه شنبه ۱۲ آبان ماه امسال برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ شهربانو صالحی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت مادر تخصصی گفت: ۱۴ تن از زنان سهام دار صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان قائم شهر در ۸ غرفه در نمایشگاهی که به مناسبت جشن تیرگان یا «تیرماه سیزده شو» برگزار شد، غذاهای محلی این روز را به بازدیدکنندگان عرضه کردند.

وی افزود: در این نمایشگاه زنان روستایی سهام دار صندوق غذاهای محلی مخصوص این شب مانند مسیه گنده، ماکرمه، بشته زیک، بائودونه، سیو حلوا و … را طبخ و عرضه می کردند.

صالحی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بدون هیچ گونه تبلیغات با بازدید کنندگان زیادی روبرو شد، اظهار داشت: این نمایشگاه سه روز ادامه داشت و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی نیز از آن بازدید کردند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان قائم شهر گفت: حمایت و حضور مدیر اداره جهاد کشاورزی، فرماندار و معاونان وی، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس شورای شهر، مسئول امور بانوان استانداری برای سهام داران زن صندوق بسیار موجب خرسندی بود.

 

وی گفت: در این بازدید ها رئیس شورای شهر قول همکاری بیشتر را با صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان قائم شهر داد که امیدواریم در آینده نزدیک به آنها نیز جامه عمل پوشانده شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *