جلسه هم اندیشی شرکت مادر تخصصی، صندوق استان خوزستان و صندوق شهرستان شوش

جلسه هم‌اندیشی شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش با حضور مدیران شرکت مادر تخصصی و صندوق‌های با موضوع مدل‌های ارائه خدمت در ۱۵ بهمن‌ماه۱۳۹۶ درسالن مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه هم‌اندیشی ابوالقاسم شمس، عضو هیئت‌مدیره، شهریار رستمی، مدیر توسعه تسهیلات و سرمایه‌گذاری و احمد ابراهیمی، رئیس اداره نظارت، ارزیابی و تسهیلات شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و فیروز شهابی فر، مدیرعامل و علیرضا ملک‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره و اعضاء هیئت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش با موضوع مدل‌های ارائه خدمت در ۱۵ بهمن‌ماه۱۳۹۶ درسالن مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شوش برگزار شد.

ابوالقاسم شمس، عضو هیئت‌مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی توضیحاتی درباره زنجیره‌های ارزش بیان کرد.

وی تأکید کرد: باید دنبال پیدا کردن تمام حلقه‌های زنجیره باشیم و درباره زنجیره کلزای اجراشده در شهرستان شوش باید گفت که بهینه کردن مدل اجرای زنجیره کلزا گام مهمی است که بتوان با الگوبرداری از آن، بقیه مدل‌های ارائه خدمت را نیز به این شیوه تأثیرگذارتر کرد.

سپس شهریار رستمی، مدیر توسعه تسهیلات و سرمایه‌گذاری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با اشاره به ظرفیت شهرستان شوش، تعداد بهره‌برداران و فعالیت‌های انجام‌شده در صندوق شوش، نقش هیئت‌مدیره در انجام رسالت صندوق و نیز هدایت صندوق برای تدوین برنامه‌ریزی‌های مهم را بسیار باارزش دانست.

وی بابیان اینکه صندوق باید جایگاه خود را در توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش مشخص کند، این امر را مستلزم داشتن برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دانست.

علیرضا ملک‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شوش توضیحاتی درباره وضعیت بخش کشاورزی شهرستان و جایگاه این شهرستان در کشاورزی استان ارائه کردند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صندوق در دو سال تأسیس و روند چشمگیر افزایش مدل‌های ارائه خدمت در این صندوق به تشریح طرح زنجیره کشت کلزا در شهرستان با همکاری صندوق استان پرداخت.

در ادامه علیرضا دارابی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و نماینده ناظر هماهنگ‌کننده صندوق‌های شهرستانی بابیان رضایت‌مندی از نحوه عملکرد صندوق شوش در دو سال اخیر، مشخصه بارز این صندوق را هماهنگی کامل فعالیت‌های این صندوق با صندوق استان و اجرای مدل‌های ارائه خدمت خاص و تأثیرگذار در منطقه عنوان کرد. وی همچنین بر لزوم افزایش سرمایه در شهرستان شوش را با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان تأکید کرد

در ادامه فیروز شهابی فر، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش گزارش کلی از نحوه فعالیت‌های صورت گرفته برای انجام مدل‌های ارائه خدمت بیان کردند.

پس از اتمام جلسه از کارخانه شالی‌کوبی واقع در دهستان آهو دشت بازدید به عمل آمد و برای مدیران مراحل انجام چرخه خرید شلتوک از برنج‌کاران توسط عامل اجرایی زنجیره برنج توضیح داد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *