جلسه مشترک صندوق زنان روستایی استهبان با اداره بهداشت برای بهبود عرضه محصولات

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان گفت: برای بهبود عرضه تولیدات محصولات خانگی زنان روستایی در بازار ، جلسه ای مشترک با مدیر جهاد کشاورزی و کارشناسان کنترل مواد غذائی از اداره بهداشت در تاریخ ۵ آبان ماه برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سمیه سادات مرشدی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان گفت: تاکنون جلساتی با شبکه بهداشت برای عرضه مطلوب و بهینه ی محصولات زنان روستایی در بازار برگزار شده است .

در ادامه مریم تاکی و شهربانو شاهسوندی کارشناسان کنترل مواد غذائی از مرکز بهداشت با توجه به حذف و اضافه شدن تعدادی از مشاغل خانگی و نبود صدور مجوز بهداشت، پیشنهاد دادند: امکان صدور مجوز برای عرضه انواع عرقیات و سبزیجات پس از بازدید فراهم شده است  .

همچنین احمد رنجبر، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان استهبان اظهار امیدواری نمود: با ایجاد هماهنگی تولیدکنندگان عرقیات در سطح شهرستان و مشارکت  سایر مراجع ذیربط  بتوان تاحدی از مشکلات مربوط به فروش و عرضه عرقیات  به صورت فله ای مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *