جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی و صندوق های حمایت از کشاورزی استانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی، دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲، با موضوع نحوه و نقاط مثبت برگزاری نمایشگاه مجازی و مزایای حضور در آن برای صندوق های حمایت از بخش کشاورزی، برگزار شد.

در این جلسه که در آن حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، ابوالقاسم شمس، حمیدرضا رشمئی و علی درجانی، اعضای هیئت مدیره، احمد ابراهیمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات، یوسف هاشمی، مشاور مدیر عامل، میلاد علیان نژاد مدیر امور حقوقی، سید علی میران جدی، مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری، سیامک جلیلوند، مدیر امور نمایندگان و مجامع، حمید بطایی، سرپرست منابع انسانی، ماشاالله کریمی، مدیر حراست، جلال خطیر، مدیر امور مالی و مجید غلامی، مدیر حسابرسی، شرکت داشتند، بستر نمایشگاه مجازی و نقاط قوت آن برای فعالان بخش کشاورزی اعضا صندوقهای حمایت از بخش کشاورزی، توسط شاهرخ شجری، مدیر عامل، شرکت نوآوران زیست بوم پرگاس دیار، تشریح شد.

وی به مزایای نمایشگاه مجازی را علاوه بر این که هزینه بسیار کمتری نسبت به نمایشگاه فیزیکی دارد را به شرح زیر اشارع کرد:

• امکان توسعه گستره فعالیتها و بازار کالاها و خدمات و کشف فرصتهای کسب و کار جدید و آشنایی با ایدههای جدید فنآوری و سرمایه گذاری به منظور توسعه آنها،
• افزایش قابل ملاحظه بهره وری در تبلیغات نمایشگاهی
• تضمین امکان حضور و بازدید شبانه روزی و نا محدود
بازدیدکنندگان در اقصی نقاط جهان و در طی تمامی روزهای سال
• امکان انجام مذاکرات بازرگانی و انعقاد توافق نامه های اولیه همکاری اقتصادی و تجاری،
• امکان برگزاری همایشها و سمینارهای همکاری بازرگانی بین شرکتهای کشورهای مختلف و رویدادهای متنوع،
• امکان حضور در دوره ها و کارگاه های آموزشی و آشنایی با ضوابط و مقررات صادرات و واردات کالاها و خدمات کشورها

• امکان گزار شگیری از تعداد بازدید کنندگان غرفه های نمایشگاهی بهصورت لحظه به لحظه و در بازه های زمانی مختلف،
• امکان طراحی بروشور هوشمند دیجیتال تحت وب
• تضمین دسترسی فوری به غرفه محصولات شرکت ها در نمایشگاه مجازی
• حفظ محیط زیست و کمک به اقتصاد سبز و حفظ سلامت بازدیدکنندگان با عدم حضور فیزیکی در محیط نمایشگاه با حذف سفر
• تحقق انجام مسئولیتهای اجتماعی
• تضمین دسترسی برای بیماران و افراد توان خواه
• امکان پایش و ارزیابی بازدید ها، بازخوردها و ارائه بانک اطلاعات بازدیدکنندگان و غرفه داران
• امکان جستجو و دستیابی سریع و آسان به غرفه ها و سالنها
• نمایش هر نوع خدمات و کالا فارغ از ابعاد و اندازه، وزن و حجم آنها

همچنین سرکار خانم نمازکار در خصوص پلتفرم Smart Diginess با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی در خصوص بازاریابی و فروش محصولات در سطح ملی و بین المللی توضیحاتی ارائه داد. این بستر اینترنتی (پلتفرم) می تواند خدمات زیر را در اختیار مشتریان شرکت ها و سازمان های مرتبط با کسب و کار قرار دهد،

  • Smart Diginess این امکان را دارد که تمامی خدمات فروش، انتقال و مالی را به صورت کاملا یکپارچه بر روی تمامی کانال ها برای کسب و کارها فراهم کند
  • قابلیت سفارشی سازی برای صنایع و محصولات مختلف
  • ایجاد ارزش آفرینی دیجیتال برای رسیدن به اهداف کسب و کار
  • ساختار دهنده تحول دیجیتال موفق برای کسب و کار ها
  • خلق ارزش های نوین و افزایش درآمد در راستای اهداف کسب و کار ها
  • و فرصت های بسیار دیگری با هدف موفقیت در تحول دیجیتال و دستیابی هر چه بهتر به اهداف کسب و کارها در پلتفرم Smart Diginess فراهم است.

در انتها شرکت کنندگاه به بیان نظرات و سولالت پرداختند.

در جمعبندی جلسه، مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی، با بیان اینکه دنیای دیجیتالی و هوش مصنوعی امروز، بستر مناسبی را برای ارتباطات و تبادلات تجاری در سطح جهان فراهم کرده، از مدیران عامل صندوق ها خواست تا در این خصوص به اعضای خود اطلاع رسانی کرده تا از بسترهای موجود فضای مجازی برای توسعه کسب و کار خود بهره ببرند.

فایل های ارائه شده با کلیک روی لینک زیر قابل مشاهده است:

ارائه ۱

ارائه ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *