تقدیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از صندوق دامپروری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ اسمعیل کریم زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی تقدیر و تشکر خود را از خدمات و تعاملات سازنده صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی کشور اعلام کرد.

وی گفت: بر اساس اعلام مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران استان آذربایجان غربی، صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی کشور در سال ۱۳۹۳ با بهره گیری از تمام امکانات خود در خرید و تامین نهاده های علوفه ای و تخصیص نقدینگی مورد نیاز اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی دامداران استان مساعدت و همکاری سازنده و اثربخشی داشته است که ضمن برآورده ساختن به موقع نیازهای دامداران استان و موجب کاهش نوسانات و در نتیجه تثبیت قیمت نهاده های دامی در استان را نیز فراهم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی از حمایت های همه جانبه و خدمات و تعاملات سازنده اعضای هیات مدیره، مسئولان و دست اندرکاران صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی کشور در این رابطه تقدیر و تشکر کرد.

کریم زاده گفت: ان شاا… با تداوم این حمایت ها و همکاری های ارزشمند بتوانیم در توسعه صنعت دامپروری استان و تحقق اهداف تعیین شده از سوی وزرات جهاد کشاورزی بیش از پیش قدم های موثر برداریم. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *