برگزاری هم اندیشی پروژه ترسیب کربن در شرکت مادر تخصصی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی، جلسه هم اندیشی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برپا شد، در ابتدا سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ضمن خیر مقدم به حضار گفت: خوشحالیم که با هماهنگی های انجام شده با دفتر امور بیابان سازمان جنگل ها و مراتع کشور مدیران این مجموعه مهمان ما هستند.

در این جلسه هم اندیشی کارشناسان سازمان جنگل ها مطالبی مربوط به اجرای پروژه ترسیب کربن به منظور تثبیت خاک و جلوگیری از فرسایش آن و احیاء منابع طبیعی، استحصال آب برای جذب آن به منظور تقویت سفره های آب های زیرزمینی را ارائه کردند.

مهندس کارگر، مدیرکل دفتر امور بیابان همچنین مطالبی درباره از بین بردن فقر و ایجاد اشتغال و افزایش درآمد با مشارکت مردمی بیان کرد و گفت: گروه های روستایی و توانمند سازی آنان از طریق راه اندازی کلاس های کاربردی و تشکیل صندوق های خرد روستایی، اعطای تسهیلات و… می تواند در این راستا موثر باشد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های اکولوژیکی و تجارب کشورهای دیگر در راستای توسعه پایدار در بخش کشاورزی و روستایی با بهره مندی از سرمایه های اجتماعی و خرد جمعی و… می توان به پیشرفت رسید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *