برگزاری مجمع موسس صندوق شهرستان مانه و سملقان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی، مجمع موسس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان مانه و سملقان از شهرستانهای استان خراسان شمالی با حضور علیرضا اشرفی، عضو هیئت مدیره و داریوش اعرابی، مدیر امور نمایندگان و مجامع شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، عبدالله یوسفی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی، غلامرضا عوض زاده، فرماندار شهرستان مانه و سملقان، جمشید گریوانی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی، مجید رزم آرا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مانه و سملقان، اصحاب رسانه و حضور ۲۸۳ تن از پذیره نویسان و سهامداران صندوق (۷۹ درصد اعضاء) برگزار شد.

این صندوق با تعداد ۳۵۸سهامدار و با مبلغ ۵ میلیارد و ۳۲۹ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال بخش خصوصی(۵۱درصد) و ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال بخش دولتی (۴۹درصد)تشکیل شد.

مجید رزم آرا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مانه و سملقان پس از خیرمقدم و خوش آمدئی گزارش روند اجرایی تاسیس صندوق را ارائه کرد.

در ادامه علیرضا اشرفی، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی درباره فلسفه تشکیل صندوق ها، وظایف آنها و ظرفیت های آنان سخن گفت.

عبدالله یوسفی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی درباره تجهیز منابع صندوق های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی سخن گفت و افزود: تاکنون چهارصندوق شهرستانی در این استان تشکیل شده و به زودی سایر شهرستان ها نیز دارای صندوق خواهند شد.

وی وعده داد که از صندوق ها حمایت کند و در تامین مالی آنها بکوشد و اظهار داشت: پیگیری تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سایر شهرستان ها نیز هستیم.

 غلامرضا عوض زاده، فرماندار شهرستان مانه و سملقان،  به بیان سخن پرداخته و درباره تاسیس صندوق های شهرستانی و نقشی که این صندوق ها در پیشرفت و توسعه بخش کشاورزی ایفا می کنند، مطالبی را عنوان و تصریح کرد: توجیه مردم و اطلاع رسانی و تجهیز منابع مالی صندوق ها برای رونق کاری است که می توان در ادامه انجام داد.

وی همچنین با دادن قول مساعد برای در اختیار قرار دادن اعتبار عاملیت ها به صندوق گفت: امیدواریم که با تشکیل این صندوق فعالیت های مثمرثمری برای بخش کشاورزی منطقه انجام شود. 

با انتخاب رئیس، ناظر و منشی جلسه، روند انتخاب اعضاء هیئت مدیره آغاز شد و با کاندید شدن تعداد ۱۳ تن از سهامداران برای عضویت در هیئت مدیره و ۳ تن برای بازرس جلسه ادامه یافت و پس از پایان رای گیری و شمارش آراء ۵ تن از افراد حائز اکثریت آراء به عنوان اعضاء اصلی و دو نفر بعدی به عنوان اعضاء علی البدل و همچنین یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. این جلسه در ساعت ۱۳.۳۰ به پایان رسید.

اعضاء اصلی هیئت مدیره به ترتیب بیشترین رای مجید رزم آرا، عضو اصلی هیئت مدیره، سید کاوه اسدالله زاده، عضو اصلی هیئت مدیره، محمود رضا الهامی، عضو اصلی هیئت مدیره، حسین عباسی، عضو اصلی هیئت مدیره، میرزا حسین عمرانی، عضو اصلی هیئت مدیره و محمد شجاعی به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *