برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش ‏کشاورزی استان اصفهان

مجمع عمومی عادی شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با هدف افزایش سرمایه این صندوق با حضور اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی و روسای استانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با حضور علیرضا اشرفی؛ عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، علی محمدی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق استان اصفهان و کرمانی؛ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان و با حضور بیش از ۷۸ درصد از سهامداران در تالارسنبله واقع در چهار راه شیخ صدوق اصفهان برپا شد .

علی محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و رئیس هیت مدیره شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان درباره عملکرد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان، اهداف و اقدامات آتی آن گفت: سرمایه صندوق از ابتداء تا به حال به ۳۰میلیارد تومان افزایش داده شده است و امیدواریم تا پایان سال نیز افزایش سرمایه صندوق محقق شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان، ضرورت افزایش سرمایه صندوق را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه محمدباقر فاطمی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با ارائه گزارشی گفت: سرمایه این صندوق شامل ۴۸درصد سهم دولت که بالغ بر ۱۴میلیارد تومان و ۵۲درصد سهم بخش خصوصی که بالغ بر ۲/۱۵میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد:  ۲۷درصد سرمایه در حوزه دام و طیور و ۹/۱۵درصد مربوط به حوزه زراعت است.

فاطمی افزود: تعداد سهام صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان از بدو تاسیس ۲۹میلیون ۳۶۴هزار و ۳۴۲سهم است.

وی اظهار داشت: اعتبار یارانه‌ای در سال ۹۱-۹۰بالغ بر۲۰۰میلیارد ریال طرح آبیاری تحت فشار و ۵۰۰میلیون ریال طرح تکمیل و راه اندازی تعاونی تولید را شامل واعتبارات یارانه سال ۹۲-۹۱بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال پرداختی به بخش کشاورزی را شامل شده است.

شایان ذکر است در این مجمع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و حسابرسی شرکت درباره عملکرد شرکت، بررسی و تصویب صورت‌های مالی (تراز نامه و حساب سود و زیان) انتخاب بازرس قانونی شرکت و حسابرس و اصلاح آیین نامه تسهیلات در دستور کار قرار داشت.

همچنین مهندس شیران با رای اکثریت سهامداران به سمت بازرس شرکت و روزنامه نسل فردا به عنوان روزنامه رسمی برای درج اخباروآگهی های صندوق انتخاب شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *