برگزاری مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش

مجمع عمومی عادی و عمومی فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش با حضور ۵۹ درصد از سهامداران روز یکشنبه ۳ مردادماه ۱۳۹۵ در محل سالن امور تربیتی شهرستان شوش برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از  توسعه بخش کشاورزی شهرستان شوش با حضور علیرضا رئیسی، نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، هیات مدیره و مدیرعامل و حضور بیش از ۶۰ تن از سهامداران صندوق در محل سالن امور تربیتی شهرستان شوش برگزار شد.

ابتدا جلسه مجمع عمومی عادی با انتخاب هیئت رئیسه شروع شد و در ابتدا علیرضا ملک زاده، رئیس هیات مدیره صندوق گزارش هیأت مدیره را درخصوص وضعیت فعالیتها و میزان تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق و نیز عملکرد مناسب صندوق در اجرای طرح های تاثیر گذار و مدل های جدید ارائه خدمت قرائت کرد.

سپس هیات رئیسه مجمع دستور بررسی و تصویب اصلاحیه  بودجه شرکت برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ۱۳۹۵، بررسی و تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی هیات مدیره شرکت برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ۱۳۹۶، را به اطلاع سهامداران رسانده که با موافقت تمامی سهامداران حاضر، به تصویب رسیدند.

همچنین موضوع بیمه عمر مانده بدهکار پیشنهادی هیأت مدیره مطرح و پس از بحث و بررسی مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد هیات مدیره براساس ضوابط و مقررات بیمه اقدام لازم به عمل آورد.

سپس درمجمع عمومی فوق العاده به ماده ۸ اساسنامه تبصره ای اضافه شد و مقرر شد از تاریخ تصویب به اجرا در آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *