برگزاری مجامع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان اصفهان

مجامع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی اصفهان با حضور اکثریت سهامداران روز یکشنبه۱۶ خردادماه ۹۵ در محل دفتر صندوق با حضور هیات مدیره صندوق برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ اکبر روانفر، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی اصفهان با ابراز تشکر و قدردانی از سهامداران گفت: فعالیت های شاخص صندوق و گزارش فعالیت های هیات مدیره و صندوق را به اطلاع تمامی سهامداران رساند .

سپس هیات رئیسه مجمع انتخاب و جلسه مجمع عمومی عادی با دستور جلسه بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه سال مالی منتهی به پایان شهریور سال ۹۵، بررسی و تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی هیات مدیره شرکت برای سال مالی منتهی به پایان شهریور سال ۹۶ و جلسه مجمع عمومی فوق العاده با دستور جلسه اصلاح ماده ۱۰ اساسنامه صندوق برگزار شد.

 

در پایان ضمن تصویب اصلاحیه بودجه سال مالی منتهی به پایان شهریور سال ۹۵ و تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی هیات مدیره برای سال مالی منتهی به سال ۹۶ در مجمع عمومی فوق العاده با اصلاح ماده ۱۰ اساسنامه موافقت گردید و مقرر شد برابر مقررات نسبت به اجرای مصوبات مجمع و توسط هیات مدیره اقدام لازم به عمل آید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *