برگزاری مجامع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گلستان

جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گلستان با حضور ۹۰ درصد سهامداران در ناهارخوران گرگان روز چهار شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی،جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گلستان روز چهار شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ با حضور داریوش اعرابی، مدیر امور نمایندگان و مجامع شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، هیات مدیره، مدیرعامل و حضور ۹۰ درصد سهامداران در ناهارخوران گرگان هتل شهاب برگزار شد.

در ابتدا جلسه مجمع عمومی عادی درخصوص عملکرد هیات مدیره، بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه سال مالی منتهی به شهریور ۹۵ ، بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی هیات مدیره سال مالی منتهی به شهریور ۹۶ برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر موضوعات مطروحه به تصویب رسید.

سپس مجمع عمومی فوق العاده صندوق نیز با موضوع اصلاح ماده ۱۰ اساسنامه (تعیین تعداد وکالتنامه یا نمایندگی سهامداران برای حضور در مجامع عمومی) و تشکیل شرکت بازرگانی و توسعه تجارت با مشارکت صندوق های تخصصی و استانی و نقل و انتقال سهام برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر موضوعات مطروحه به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *