برگزاری جلسه مشترک صندوق زنان روستایی استهبان با اداره فنی و حرفه ای

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان گفت: با توجه به موفقیت های این صندوق به پیشنهاد رئیس اداره فنی و حرفه ای جلسه ای مشترک با حضور مدیرعامل و هیات مدیره صندوق، مدیر جهاد کشاورزی و کارشناس امور زنان در تاریخ روز یکشنبه ۲۵ مهرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سمیه سادات مرشدی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان گفت: با توجه به موفقیت های این صندوق به پیشنهاد مهدی افخم، رئیس اداره فنی و حرفه ای جلسه ای مشترک با مدیرعامل و هیات مدیره صندوق و احمد رنجبر، مدیر جهاد کشاورزی و محبوبه نصری اصل، کارشناس امور زنان در تاریخ روز یکشنبه ۲۵ مهرماه برگزار شد که در ابتدا گزارشی از وضعیت آموزش های ارائه شده توسط ارگانهای مربوط به نمایندگان و سهام داران صندوق ارائه شد.

سپس علیرضا افخم، رئیس اداره فنی و حرفه ای در مورد مربیان و توانایی این اداره در مورد آموزش ها طبق استاندارد های موجود در سایت اداره فنی و حرفه ای توضیحاتی بیان کرد.

در پایان احمد رنجبر، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان استهبان، برنامه ریزی برای ارائه تقویم آموزشی با اولویت زنان روستایی را پیشنهاد داد.

در پایان جلسه مقرر شد تا پایان هفته جلسه مشترک دیگری با ارکان صندوق و مسئولان مربوط برگزار شود و نیازهای آموزشی به صورت کاربردی تر برای سهام داران و اعضا تحت پوشش صندوق برنامه ریزی و برگزار شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *