با برگزاری هفتمین مجمع عمومی، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه سه ساله شد

مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه با حضور بیش از ۷۰ درصد صاحبان سهام، همزمان با سومین سالگرد تاسیس صندوق برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی، مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه با حضور بیش از ۷۰ درصد صاحبان سهام، در تاریخ ۶ مرداد ۹۵ همزمان با سومین سالگرد تاسیس صندوق برپا شد که در این جلسه براساس دستورات مجمع، هیات رئیسه به بررسی و تصویب برنامه و بودجه، نقل و انتقال سهام، اصلاح ماده ۸ اساسنامه و موضوع بیمه عمر مانده بدهکار تسهیلات پرداخته شد.

در ادامه حسین سرچاهی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشرویه و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرسنتان بشرویه که ریاست مجمع را برعهده داشت؛ گزارش کوتاهی از اقدامات و فعالیت های صندوق را به صاحبان سهام ارائه کرد.

سرچاهی اقدامات صندوق را مثبت و موثر ارزیابی کرد و افزود: این صندوق همواره و به ویژه در لحظات بحران مددکار کشاورز و دامدار شهرستان و همچنین مدیریت جهادکشاورزی می باشد .

وی اظهارداشت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه با سرمایه اولیه ۲۲ میلیارد و ۷۶۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال و ۳۰۷  سهامدار در مردادماه سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و پس از شروع فعالیت و با دومین مرحله افزایش سرمایه در مهرماه ۱۳۹۴ ، سرمایه این صندوق به ۳۳ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ۳۸۰ هزار ریال افزایش یافت.

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی  شهرستان بشرویه در ادامه اعلام کرد : تعداد فعلی سهامداران صندوق به ۳۸۶ تن با احتساب شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی رسیده است و در حال حاضر درصد سهام دولت ۴۸ و سهام بخش خصوصی ۵۲ درصد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *