بازدید فرماندار از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز ‏

علی عسگر امیدی، نماینده دولت و رئیس هیئت مدیره صندوق نی ریز ضمن خوش آمد گویی گزارشی کوتاه از روند تشکیل و راه‌اندازی صندوق بیان کرد و گفت: از بدو تاسیس صندوق تاکنون میزان تسهیلات پرداخت شده به بهره‌برداران و سهامداران ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زیربخش های زراعت و باغبانی، دام و طیور و زنبور داری بوده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات توسط صندوق مورد استقبال بهره‌برداران، کشاورزان و همچنین تشکل‌های کشاورزی قرار گرفته است، به طوری که بیشتر کشاورزان و بهره‌برداران تقاضای عضویت یا افزایش سرمایه در صندوق را دارند.

محمود مقصودی، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز نیز پرداخت سریع و آسان با کار مزد ۴درصد را از مزایای صندوق بر شمرد و گفت: با توجه به حجم تولید بالای شهرستان سرمایه فعلی صندوق اندک بوده که نیاز به حمایت وکمک مسئولان شهرستان، استان و همچنین شرکت مادر تخصصی برای افزایش سرمایه صندوق دارد چرا که کشاورزان و بهره برداران با توجه به مراجعات مکرر، آمادگی کامل درباره افزایش سرمایه را دارند.

همچنین محمدرضا امیری، فرماندار شهرستان نی ریز از عوامل و هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز در جهت پیگیری، تاسیس و راه اندازی صندوق تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار بسیار خوب و با ارزشی در شهرستان شکل گرفته که نیاز به حمایت دارد.

وی افزود: در جلسه فرمانداران از صندوق نی ریز به عنوان الگو برای تاسیس سایر صندوق های شهرستانی فارس و استان های همجوار یاد شد و لازم است با توجه به تولید بالای شهرستان سرمایه صندوق افزایش یابد.

سپس فرماندار اظهار داشت: در خصوص افزایش سرمایه صندوق تا هر مبلغی که در حد توان ما باشد، حتما کمک خواهیم کرد و نیاز است که سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره کل شهرستان و همچنین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیز حمایت خود را بیش از پیش داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *