بازدید تیم اعزامی شرکت مادرتخصصی از طرح آبیاری مدرن تحت فشار در سردشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ محی الدین رسولیان رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات فنی مهندسی کشاورزی و دامی بنار سردشت با بیان اینکه کشاورزان به علت افزایش تولید از ارائه خدمات و توزیع آب راضی هستند گفت: هدف شرکت افزایش سطح آبرسانی به ۳۰۰ هکتار است.

تیمی از شرکت مادرتخصصی شامل شهریار رستمی، مجری طرح کسب و کار صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، احمد ابراهیمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات و حسین شاهباز، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل از این پروژه بازدید کردند.

جعفرزاده، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در ارائه تسهیلات به مجری طرح، نظارت کامل برای بکارگیری درست منابع انجام می شود.‌ شرکت فوق همچنین طرح کشاورزی قراردادی توتون و تولید انواع نهال را در دست اجرا داشته و طرح های دامداری و شیلاتی را دربرنامه توسعه ای خود دارد.

ابراهیمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات شرکت مادرتخصصی افزود: طرح حاضر مصداق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال “جهش تولید بامشارکت مردم” بوده چون با مشارکت کشاورزان جهش تولید در واحد سطح ایجاد شده است. به عنوان مثال هم اکنون از هر هکتار ۶ تن گندم برداشت می شود که قبل از اجرای طرح این مقداز ۲ تن بوده است.

رستمی، مجری طرح کسب و کار شرکت مادرتخصصی روش های لازم را جهت ارائه خدمات بهتر به کشاورزان و بازاریابی به مجری طرح را تشریح کرد.

اسماعیل زاده، بخش دار و علیپور، مدیر جهاد کشاورزی سردشت در این بازدید تیم را همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *