انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تاکستان

نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان با حکم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، شهریار رستمی به‌عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنایت به توان و تجربیات جنابعالی و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جنابعالی را به‌عنوان نماینده این شرکت در هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان منصوب می‌نمایم.

مورد تأکید است، رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه و همچنین تقویت تعاملات با تشکل‌ها، تعاونی‌ها و بهره‌برداران حقیقی بخش کشاورزی، اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت مادر تخصصی و مساعدت ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان مربوطه، در جهت افزایش توانایی‌ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در توسعه بخش کشاورزی آن شهرستان اقدامات لازم به عمل‌آورید.

توفیق روزافزون برای جنابعالی و اعضای محترم هیئت‌مدیره صندوق از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.» 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *