انتصاب نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق استان ایلام

نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام با حکم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی انتصاب شد.

به گزارش روابط عمومی‌و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ طی حکمی ‌از سوی سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، مجتبی شیرخانی به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام منصوب شد.

در حکم وی آمده است: «با عنایت به پیشنهاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و با استناد به ماده ۱۱۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، جناب عالی را به عنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام منصوب می نمایم.

مورد تاکید است،رعایت مفاد اساسنامه صندوق، قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات مربوطه مورد تاکید است و همچنین انتظار دارد انجام تعاملات مستمر با تشکلها و تعاونیهای بخش کشاورزی و حفظ ارتباط برای اجرایی نمودن اهداف، سیاستها و برنامه های شرکت مادر تخصصی در جهت افزایش توانایی ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در توسعه بخش کشاورزی آن استان در سرلوحه برنامه کاری جنابعالی قرار گیرد.

توفیق روز افزون برای جنابعالی و اعضای محترم هیأت مدیره صندوق از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *