انتخاب هیات اجرایی موسس صندوق شهرستان راز و جرگلان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، اعضای هیات اجرایی موسسصندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزیشهرستان راز و جرگلان از شهرستان های خراسان شمالی در روز دوشنبه ۶ بهمن ماه امسال که در سالن جلسات محل سازمان جهاد کشاورزی شهرستان راز و جرگلان، برگزار شد، انتخاب شدند.

مرتضی حصاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راز و جرگلان در ارتباط با موقعیت شهرستان و وضعیت کشاورزی آن توضیحاتی را بیان کرد.

علی اکبری، فرماندار شهرستان راز و جرگلان در مورد استفاده از فرصتی که پیش آمده برای توسعه کشاورزی و تشکیل صندوق که در واقع انجام کار مردم به دست مردم صحبت کرد.

حجت الاسلام نایب علی نوروزی، امام جمعه شهرستان راز و جرگلان در ارتباط با منافع تشکیل صندوق و اینکه کشاورزان از تسهیلات آن بهره مند شوند، توضیحاتی ارائه کردند و همچنین توصیه هایی در ارتباط با اخذ تسهیلات از بانک ها ارائه کردند.

در ادامه شهریار رستمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی مطالبی را درباره مدل اراه خدمت صندوق های غیردولتی ارائه کرد.

همچنین رحیم نظری گوران، مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری شرکت مادر تخصصی در زمینه نحوه تشکیل صندوق و فواید آن مطالبی را بیان کرد.

در پایان جلسه هیات اجرایی موسس صندوق انتخاب شدند و پس از آن اولین جلسه هیات اجرایی موسس تشکیل شد. در ادامه نظری، مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری شرکت مادر تخصصی وظایف هیات اجرایی را برای حاضران تشریح کرد.  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *