انتخاب هیئت اجرایی موسس صندوق شهرستان های گرمه و جاجرم

در ابتدا این جلسه هیئت اجرایی موسس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان جاجرم از میان حدود ۲۰۰ تن از حاضران و نمایندگان بهره برداران بخش کشاورزی، ۱۶ نفر از فعالان کشاورزی جاجرم انتخاب شدند.

همچنین در تاریخ ۱۱ دی ماه جلسه هیئت اجرایی موسس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان گرمه با حضور آقای گرمایی، امام جمعه شهرستان؛ محمدزاده ، فرماندار شهرستان، رمضانی، مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان؛ رحیم نظری گوران، مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و سایر مسئولان ذی ربط برگزار شد و از میان ۱۷۷ تن از بهره برداران بخش ، ۱۰ تن به عنوان هیات احرایی موسس انتخاب شدند.

در ادامه رحیم نظری گوران به تشریح مسائل مختلف در ارتباط با صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی پرداخت و ضمن تشریح وظایف هیات اجرایی موسس، گفت: برنامه اجرایی جلسات و کارهایی که هیات اجرایی باید انجام دهد باید به تصویب اعضا برسد.

وی همچنین درباره نحوه تشکیل صندوق ها، اهمیت، وظایف و اهداف آنها و مدل مفهومی صندوق شهرستان مطالبی را بیان کرد.

همچنین رمضانی، مدیرجهاد کشاورزی گرمه ضمن خوش آمدگویی خلاصه ای از وضعیت کشاورزی شهرستان را بیان کرد. و در ادامه گرمایی، امام جمعه شهرستان گرمه، مردم را به تشویق برای حضور در صندوق دعوت کرد و در ارتباط با کار جمعی از لحاظ اسلام بیاناتی ارائه کرد.

گفتنی است،  در ادامه مقرر شد در آخرین بهمن ماه امسال نسبت به تشکیل مجمع عمومی موسس اقدام شود.  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *