امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت مادر تخصصی و پست‌ بانک

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛  سیدعبدالکریم رضوی‌اردکانی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با ارائه گزارشی از صندوق‌های حمایت از توسعه فعالیت‌‌های کشاورزی زنان روستائی و عشایر، همکاری بین دو صندوق را زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان روستائی دانست.

وی دفاتر خدمات بانکی پست‌ بانک ایران را ظرفیت و سرمایه بزرگی برای خدمت‌رسانی در روستاها دانست و گفت: وجود این دفاتر می‌تواند پایگاهی برای صندوق های حمایت از توسعه فعالیت‌‌های کشاورزی زنان روستائی و عشایر باشد و نقطه مشترک بین این دو مجموعه نیز همین حضور در روستاهاست.

رضوی اردکانی همچنین به تشریح انواع صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور و نحوه عملکرد و ارتباط آنها با روستاها پرداخت و تصریح کرد: این صندوق‌ها پایگاه مردمی داشته و با همکاری صندوق قرض‌الحسنه پست‌ بانک ایران، کارهای بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در ورستاها انجام خواهد شد.

ابوالقاسم شمس، عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی نیز گفت: با توجه به فعالیت هر دو مجموعه در روستاها و هم‌گرائی در ارائه خدمات مشترک به روستائیان، دفاتر خدمات بانکی پست‌ بانک ایران وجه مشترکی برای ارائه خدمات بهتر به روستاها و رونق اقتصادی این مناطق است.

محمود حسن‌زاده، رئیس هیأت ‌مدیره ومدیرعامل پست‌ بانک ایران در مراسم امضاء این تفاهم‌نامه با تقدیر از همکاری صمیمانه دو صندوق و هم‌گرائی ایجاد شده برای خدمت‌رسانی در مناطق روستائی گفت: هدف و فلسفه وجودی پست بانک ایران حضور در مناطق روستائی و محروم جامعه برای خدمت‌رسانی به هموطنان و کمک به تأمین منافع اجتماعی است.

حسن‌زاده به استراتژی‌ سه‌گانه این بانک برای رسیدن به اهداف تعیین شده اشاره کرد و اظهارداشت: برای رسیدن به این مهم از دانش و فناوری اطلاعات و تکنولوژی روز، ظرفیت‌‌های بخش خصوصی و زیرساخت‌های وزارت ارتباطات استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم هزینه‌های حضور در روستاها را کاهش دهیم. البته در این راستا توانسته‌ایم در ۱۰‌هزار روستا دفتر خدمات بانکی را ایجاد کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: با توجه به اهداف مشترک صندوق قرض‌الحسنه این بانک و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی برای خدمت‌رسانی به هموطنان روستائی قطعاً این همکاری هم رضایت‌ خداوند را درپی خواهد داشت و هم اهداف انقلاب اسلامی را محقق ساخته و موجب اشتغال‌زائی در مناطق روستائی می‌شود.

غلامحسین صباغی، عضو هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در ادامه با اشاره به تقارن انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری با ایام فاطمیه به تشریح نحوه اجرای این تفاهم‌نامه با صندوق قرض‌الحسنه پرداخت و این همکاری را بستری مناسب برای ارائه خدمات به هموطنان روستائی دانست.

رسول‌زندی، مدیرعامل صندوق‌قرض‌الحسنه پست‌بانک ایران نیز گزارشی از عملکرد این صندوق و حضور آن در دفاتر خدمات بانکی روستائی و همکاری با صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی پرداخت.

گفتنی است: براساس این تفاهم‌نامه، خدمات متنوع بانکی و وام به اعضای صندوق های حمایت از توسعه فعالیت‌‌های کشاورزی زنان روستائی و عشایر مطابق قوانین و مقررات مربوطه  ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *